Sabtu, 3 Mac 2012

“ BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU… “

95Loves♥

BEN ASHAARI
Ben Ashaari tanya aku , kalaulah Eyla dapat ultraBook tu bestnya tak payah pakai lap top orang lagiII lap top yang tengah pakai takde la orang nak marah pakai berjamjam ...kira rezeki Eyla tu tak payah beli lap top ...nak beli ? belajar pon belum habis ! Yang paling bestnya Kak Lyssa kita kata LAJU gila ! xde la geram rasa macam nak hempas jekk ops !
lagi satu nipis ringan senang nak bawak ke manaII ultraBook ni ...{:
UltraBook takde CD DRIVE ... ultraBook takde CD DRIVE ?
Eyla rasa tak perlu la ada CD DRIVE sebab jarang guna , bagi Eyla bagi korang ?{:

1 000Vanilla Coklat (s):

Pka Rahim berkata...

singgah dari segmen abg ben.
jempot dtg blog pka

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

terima kasih! :)