Ahad, 22 April 2012

MIDYEAR exam 2012

95Loves♥

Hollaa people <3

Lagi seminggu jeh lagi dah nak start midyear exam kann ? Seramm okee hehe ^^ Doakan saya dapat jawab exam yer ? Jangan lupa hello hello kalau ada soalan BOCOR kann satu JB setara kann ? hehehe *ngelat Sebenarnya aku langsung tak prepare apa apa lagi neh :-/ Betul ker dah nak exam neh ? Seriouslyyy ? Oke aku kene percaya lagi seminggu dah nak exam >.< Macam mana nak study semua bab dari form4 sampai form5 dalam masa yang singkat untuk 8subjek kot yang aku amik ? Ohh God pleasee help me :"(
Percayalah aku sebenarnye adalah salah satu antara manusia yang tak berapa nak suka sejarah sebab semua banyak nak kene hafal . Nak taknak aku kene juga study semuanyee n_n Tambah lagi dengan Bahasa Inggeris ! Rosak grammar aku jawab nanty O__O hikhik :p
InsyaAllah aku akan buat yang semampu yang boleh untuk exam kali neh especially untuk subjek MATH , BI , SJ , and yang tak pernah nak lulus tuhh hahaha :D
And aku taknak 10A+ dalam SPM takut nantyy erm paham2 la .. cuma Aku tahu aku boleh ubat cuma penyakit malas & suka berangan aku neh jeh yang bikin kacauuuu ==' Grrrrr



0 000Vanilla Coklat (s):