Ahad, 1 April 2012

| Pendapat Anda Bagaimana ? =,=" |

95Loves♥
why with me ? :'{ aku rasa sedih dan sunyi sangat tanpa teman disisi aku lagi-lagi yang bernama lelaki , aku haus dan lapar tapi bukan hauskan air dan laparkan nasi .. tapi aku haus dan laparkan kasih sayang yang orang panggil kekasih aku tak minta diacouple dengan aku , aku tak mintak dia cakap cinta aku sayang aku , aku tak mintak semua tooo !! Just yang aku mintak hanya teman disisi aku tu warnai hari-hari yang akan akan datang , lagi pun bilasunyini buat aku teringat " orang lama " yang pernah warnai hari aku mesti la rasabahagiakan ?tu la ALLAH maha adil DIA buat aku sayang pada orang yangsalah bersebab , sebab ada orang yang lebih baik daripada " orang lama " yang aku kenal dulu tu la . . .

Tapi aku sayang sangat dekat first cinta monyet aku nama dia Daniel stay taman daya , jb masa aku couple dengan dia dulu masa aku form 1 dia form 3 kalau xsalah aku , sekarang ni umur dia dah 19 sebab aku ingat besday dia sampai sekarang bertarikh 07/01/1993 .. mulaII kenal gitu-gitu jekk then dia ajak aku couple aku pon tak kesah .. serius aku cakap aku setia gila kat dia , dia pun mungkin macam aku juga tapi masa tu aku kaku belom matang lagi biasa la . . hurm kitaorang couple tak lama dalam 3bulan tapi aku xtahu apa punca kami clash mulaII aku tak boley terima sebab aku setia pada dia tu la lamaII aku kene terima juga hakikatnya .. :'{ masa 3bulan tu dia ada kene bedah dekat perut dia aku risau la sebab ketumbuhan tu bahasa la sikit masa tu bulan puasa , setiap malam kitaorang suka call , tapi yang peliknya aku takut kehilangan dia tapi kenapa aku rasa sedih nak nangis tapi air mata aku tak keluar langsung hati aku seakan tenang jekk .. kenapa agaknya ?

Second cinta monyet aku erk tak citer la nyampah pulak bila dingatkan yang penting aku tak boleh lupa apa yang dia da buat dekat aku !! ALLAH telah beri petunjuk pada aku .. :'( kadang-kadang bila teringat kenapa dia buat aku macam ni ? sampai hati dia T_T

-----------------------------------------------------------------------------------------

sekarang ni aku dah tukar nombor bia dia tak dapat gangu hidup aku ! aku rasa happy sangat sekarang ni aku tengah kenalII dengan sorang mamat ni nama dia Hazenuddin unik namanya dia stay sadong jaya , kuching besday dia 19/01/1995 sama umur la kitaorang .. orangnya okeh sekurang-kurangnya dia dapat isi hary-hary aku ...walaupon tak couple {:
So setiap nombor dan handphone yang aku pakai ada kenangan pahit mahu pun manisnya ..
tu la detik-detik hidup aku yang telah mematangkan aku T_T dan aku takpernah lupa berdoa supaya aku diberi semangat untuk terus hidup dan tabah dengan segala dugaan yang aku hadapi T_T


2 000Vanilla Coklat (s):

Tanpa Nama berkata...

Allah memang tentukan wanita untuk lelaki. Tapi, dia akan datang tak kira bila pun. Kalau sunyi, Allah kan ada. Come on, kita tak perlu harapkan orang lain untuk ada disisi kita dan hakikat dia sendiri tak nak. Well, it's the best to let Allah know. InsyaAllah, everything's gonna be alright.

♥ SweetyEluver'S♥ berkata...

thank {':